vrijdag 31 mei 2013

Ze maken er een uitje van…..

 

 

Afgelopen Woensdag waren we in een gewone rijtjeswoning bij Carola en Moes in ‘s Gravenzande. Carola wilde van haar brocante af en was op zoek naar ideeën om haar interieur te veranderen. Zo kwam ze op het blog terecht van Seizoen & Stijl, en besloot daar eens een kijkje te gaan nemen. Meteen toen ze binnen kwam was er de klik die ze zocht. Ze wist meteen, dat ze deze sfeer in haar huis wilde hebben. En de bank was het eerste wat ze wilde veranderen. Nu is een bank best wel een grote aankoop, en omdat die jaren mee moet gaan moet je ook wel zeker zijn van de kleur en stof. Want dat is niet iets wat je even gaat veranderen, en dan is het toch wel fijn dat je daarin heel goed advies krijgt.

Intussen staat de Bo bank van Hoffz in hun huis, en ze zijn er heel blij mee.

 

008

Ze komen regelmatig even op Zaterdag naar Ochten toe, want ze maken er gewoon een dagje uit van. Afstand is dan ook geen probleem, de koffie/thee staat immers ook altijd klaar zodat je op je gemak rond kunt kijken.

En dan gaat er ook wel wat mee naar huis toe, zodat ze van lieverlee hun huis in de stijl krijgen die ze willen.

 

003

012

027   036

029   001

Je vind in de kamer ook nog spullen die ze al hadden, en dat blijkt dus heel goed samen te gaan met de meubels en accessoires van Hoffz.

 

032

 

033  045

Carola en Moes bedankt voor de hartelijke ontvangst en de leuke binnenkijker.

 

Morgen staat Jose op de fair in Putten, en ik heb vandaag gezien wat er mee gaat. En dat word een prachtige kraam. Dus als je tijd hebt, is het zeker een aanrader.

Fijn weekend….

20 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervol huis en wat leuk dat jij daar foto's mocht maken!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat we mee mogen kijken in sfeervolle huizen.
    Ik vind de accessoires ook zo mooi.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Wat een prachtig interieur zeg. Adembenemend mooi vind ik het.
    Wat fijn dat jij van hen dit alles mocht laten zien.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hun huis is prachtig ingericht zo. De foto geven een mooie sfeer weer.

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw zo een mooie spulletjes !!! Dat is genieten om naar die mooie foto's te kijken !!!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En deze kom ik ook volgen heel mooi allemaal

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig huis hebben Carola en Moes. Super sfeervol! Heerlijk zo'n binnenkijker! En weer prachtig door jou vastgelegd!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto,s! Weet jij misschien waar je die schapenkop nog kan kopen? Die vind ik zo mooi. Ik heb het al bij room seven geprobeerd maar die heeft hem niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bank is mijn favoriet bij Hoffz. Enne... De sfeer is al helemaal goed daar in R.
    Dus ik denk dat ze al diverse dagen uit zijn geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow zeg wat kom je zo in heerlijke huizen......
    Geniet keer op keer van die zalige binnenkijkers.......
    Nog even en bij mij gaat al het brocante ook eruit )

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bank. Hij staat daar ook erg mooi. De rest van de spullen vind ik helemaal top!
    Mooie binnenkijker. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia wat zijn de foto's mooi geworden en wat een leuke reacties gekregen. Groeten moes en Carola.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik houd van brocante maar ook dit vind ik een erg mooie sfeer uitademen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige sfeervolle binnen kijker.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's zijn het geworden. Een heel sfeervol huis is het geworden zeg. Ik ben helemaal weg van die grote pot op de vensterbank. Inmiddels ben ook op de fair in Putten geweest en natuurlijk weer niet met lege handen thuis gekomen hi hi. Binnenkort besteed ik er ook een blog aan.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kransen heb je daar hangen.
    Helemaal mijn favorieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie spullen hebben deze mensen gekocht en wat een sfeervol huis is het geworden !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi huis. Ik zoek al lange tijd zo'n soort kapstok. Waar kan ik die vinden?
    arjannevv@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha, zit hier echt te genieten , en ik ontdek nu pas al deze binnenkijkers:( stom zeg, ik scrolde er gewoon overheen......
    wat een gave interieurs zie ik voorbij komen, deze is ook echt heel gaaf, erg mooi!!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een reactie achter te laten.
Groet Lia